X
تبليغات

تصویر ثابت

طراحي بسته بندي مواد غذايي
loading...
YourAds Here YourAds Here

gerdabeasheghi

بازدید : 32
جمعه 5 خرداد 1402 زمان : 1:32

طراحی بسته بندی مواد غذایی

طراحی بسته بندی مواد غذایی و چاپ و بسته بندی گاهی اوقات می تواند بسیار ترسناک به نظر برسد، حتی اگر یک طراح گرافیک حرفه ای باشید. این یک چیز است که بخواهید پیام برند خود را به طور موثر منتقل کنید، این یک بازی توپ دیگر است که سعی می کنید مطمئن شوید که الزامات برچسب را با آژانس استانداردهای غذایی محلی خود رعایت می کنید. اما با هر چیز دلهره آور، زمانی که بدانید چگونه آن را انجام دهید چندان ترسناک نیست.

از زمان همه‌گیری، عادات خرید مصرف‌کنندگان با تغییر تمرکز از سوپرمارکت‌ها به حمایت از مراکز غذایی محلی و مارک‌های مستقل کوچک تغییر کرده است. در حالی که بسیاری از ما برای اولین بار پخت خمیر ترش را امتحان می‌کردیم، بسیاری دیگر از قرنطینه(های) استفاده کردند تا با راه‌اندازی مارک‌های غذایی خود مانند نانوایی‌های باتر و کراست، عشق خود به پخت و پز و پخت را به سطح بالاتری برسانند. اگر جزو آن دسته هستید و به دنبال کسب درآمد از علایق آشپزی خود هستید، پس این مقاله برای شما مناسب است!

z1_f22g.jpg

سه سوال که قبل از شروع فرآیند طراحی باید از خود بپرسید

چه در حال راه‌اندازی یک محصول غذایی جدید باشید و به یک طراح توضیح دهید یا خودتان محصول را طراحی کنید، اولین گام در این فرآیند، از بین بردن پیام‌های برندتان است. در زیر سه سوال وجود دارد که باید در حین ترسیم استراتژی برند خود قبل از ورود به فرآیند طراحی از خود بپرسید.

1. محصول چیست؟

نوع محصولی که بسته بندی مواد غذایی را برای آن ایجاد می کنید، در نهایت نوع طراحی شما را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر شکلات‌های دسته‌ای کوچک را با برچسب قیمت ممتاز مارک‌گذاری می‌کنید، این موضوع بر نوع فونت‌ها، سبک‌های تصویر و گزینه‌های بسته‌بندی در مقایسه با تولید در مقیاس بزرگ یک ماده غذایی با قیمت ارزان‌تر تأثیر می‌گذارد.

2. چه کسی محصول شما را می خرد؟

مهم است که در ذهنیت مخاطبان هدف خود کاوش کنید. محصول مورد نظر چه کسانی است و چگونه هستند؟ این کمک می کند تا تصویری از مشتری ایده آل خود بسازید تا بتوانید نحوه صحبت کردن با آنها را بهتر درک کنید.

به عنوان مثال، اگر زنان هزاره‌ای را هدف قرار می‌دهید که درآمد بالایی دارند، درباره انواع برندهایی که مخاطبان هدف شما می‌خرند، چقدر برای محصولات مشابه هزینه می‌کنند و به چه سبک بسته‌بندی مواد غذایی جذب می‌شوند، تحقیق کنید. این یک تابلوی خلق و خوی از سایر مارک های مواد غذایی ایجاد می کند که شما را تشویق می کند تا در طیف محصول ایده آل مخاطبان خود ایجاد کنید.

3. برند و محصول خود را چگونه توصیف می کنید؟

یکی دیگر از تمرینات عالی هنگام ترسیم چشم انداز خود برای برند و محصول خود این است که به برند خود به عنوان یک شخصیت فکر کنید. از چه کلماتی برای توصیف برند خود استفاده می کنید، و از آنجا می توانید به این فکر کنید که چگونه از نظر بصری کار می کند. آیا برند شما مانند شیر جو دوسر Minor Figures سرگرم‌کننده و گیاه‌خوار است؟ شما می توانید از این نکات شخصیتی برای ترجمه انواع حروف و سبک های تصویری که ممکن است استفاده کنید استفاده کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بک لینک
  • تردمیل
  • میکروپیگمنتیشن خط چشم در تهران
  • ناصر رسولی
  • تعمیرات تخصصی باتری مای فون
  • طراحی سایت در تهران
  • تجهيزات شبکه و مودم روتر
  • قيمت لب تاب لنوو
  • تجهيزات شبکه و مودم روتر
  • قيمت لب تاب لنوو
  • خريد ام پي جي
  • خريد ام پي جي
  • پرورش بلدرچین
  • ربات اينستاگرام چيست؟
  • buy bitcoin miner
  • پنداريم
  • مانتو عمده
  • نرم افزار مديريت مشتريان
  • نرم افزار مديريت مشتريان
  • موسسه مهاجرتی در شیراز
  • تعمير يخچال فريزر ال جي در اصفهان
  • آموزش رايگان سئو سايت
  • موسسه حقوقی
  • تعمير تلويزيون سامسونگ در اصفهان
  • نرده راه پله
  • ايفون اقساط
  • فروش پيانو ياماها با قيمت مناسب - دلشاد موزيک
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • دانلود فيلم خارجي
  • اروند خبر
  • سایبان مغازه
  • آموزش کاتلين
  • شارژ کارتريج در تهران را از کجا بخواهيم؟
  • آموزش ساخت سايت مشابه ديجيکالا
  • دوره هاي آموزش برنامه نويسي براي شروع
  • دانلود کتاب English File
  • هيپنوتيزم چيست و چگونه اثر مي کند؟
  • دوربين مداربسته
  • تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  • خرید سی پی
  • اپليکيشن فروشگاه ساز رايگان
  • https://konkorium.ir
  • خريد استون
  • صمد ولیزاده هیپنوتیزم
  • بهترين طراح ويلا
  • خريد استون
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • صنعت گستر سامان
  • https://onlineardabil.ir/
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بيسکوتي کيک
  • قفسه سوپري
  • ثبت شرکت در قبرس شمالی
  • راشا مگنت
  • هایک ویژن
  • طراحی سایت اصفهان
  • بهترین ترمز دوچرخه
  • خرید اینترنتی نهال گلدانی
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • END
  • دانلود فیلم
  • هایک ویژن قیمت
  • دانلود رمان
  • لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته
  • لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته
  • طراحي وب سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • moonzia
  • فروشگاه کتونی
  • اقامت و مهاجرت به کانادا
  • شرکت کارمانیا طب
  • خرید ملک آپارتمان ویلا در قبرس شمالی + قیمت
  • کفش بلور
  • کفش بلور
  • راهنمای خرید کفش پیاده‌ روی
  • stories for 4-6 years old
  • stories for 4-6 years old
  • moonzia stories for kids
  • kids stories
  • کار در کانادا
  • اقامت قبرس شمالی
  • درب ضد سرقت
  • facebook smm panel
  • little mermaid
  • محصولات شیائومی
  • خرید اکانت v2ray
  • ابزارآلات
  • خرید اشتراک v2rayng
  • tiktok smm panel
  • زیر مانیتوری رادکو
  • عبری
  • What is Up Member?
  • عبری
  • ?????? ???? ???? ??????
  • https://padinamag.ir
  • https://baratrinha.ir
  • https://dr-nano.ir
  • https://cpex.ir
  • https://social-land.ir
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 8292
  • بازدید کلی : 16412
  • کدهای اختصاصی